Hej hopp!

Hoppas allt är kanoner med er! Jag mår fint och har en dag framför mig som är precis allt möjligt haha.. 

Jobbat idag 8-11 en kortis med mycket frisk luft och regn :) Tagit en långis med Bonzo som var så harmonisk och lugn! Han är såå cool at jag dör lite varje minut som är utfallsfri <3

Hämtat hem min fina tjej Leija, slängt i tvätt, dragit igång andra maskinen nu. Gett Leija lunch och nu snarkar hon högt i mitt knä medans jag både bloggar, redigerar foton och mejlar med min lärare angående en uppgift jag ville ha respons på. 

*andas, andas, andas* 
Får inte glömma att stanna upp och andas en minut! 

Snart ska jag rusa ner till tvätten igen! 
Sen fick jag svar från min lärare (psykiatri1) att arbeter ser bra ut och jag ligger på ett C. Jaaa gött mos!
Så jag tänkte avsluta arbetet nu så jag får de inskickat! Iväntan på respons från min andra lärare (svenska1) angående de arbetet...

Ska blir så jäkla skönt att blir klar med allt och ha nationella proven och psykiatriprovet kvar :)


Mammas lilla flicka! Ska försöka ta kort på hennes växt och även skriva längd samt vikt varje vecka :)


Man döör ju bara sötdöden när man ser mina två guldklimpar <3

Tvätten väntar och hängs inte upp av sig själv suck!  

JAG VILL HA EN NY TVÄTTMASKIN OCH SLIPPA GEMENSAM BAKTERIEBO!
 

Nu när ni vet hur min dag ser ut.. Såå hur ser eran ut? Berätta gärna :) 

PUSS OCH KRAMIS TILL ER!
 
 
#amstaff #Nyhetsmorgon #nymo #mys #frukost #Love #tidig #morgon, Amstaff, Bonzo, Bonzo&Leija, D3100, Leija, Mecixanblackbird, Nikon, americanstaffordshireterrier, ast, dagisfröken, mexicanblackbirdast, plugg, psykiatri1, puppy, school, stress,

1 kommentarer

Elin

07 Apr 2016 14:09

Åh, jag dör vilken liten söt en!! :)

Svar: Hihi tack så mycket :)
Anna Holmgren

Kommentera

Publiceras ej