Hej!
Som ni ser så har jag ändrat utseende på bloggen men hjälp av fina Louise :)
(onej jag vet inte hur man taggar namn heller så kan tyvärr inte tagga henne!) 
Men hon heter azumlifestyle om ni vill kolla in henne :) <3 

Jag ville ju ha bilder på hundarna i hedd men det vet jag inte hur man gör... Jag ska visst kapa bilden i ett mått men hur jag lyckas göra de i mått vett i f*n! hahahah jag bör nog anställa någon som kan göra det här klockrent för jag fattar inte ett dugg av alla dessa koder och allt ;) 

Nog om detta, men förhoppningsvis så kan jag få detta löst och jag får in min/mina bilder som jag vill! :) 



Jag har varit uppe sedan 06.00! Hannes är i väg och kollar  fotboll så han skulle hämta några vid 6.40 och sen åka buss te Stockholm för att hejja fram STOLTA AIK! :)


Tog en långis med Bonnie! Helt öde på ekön från människor och det var så harmoniskt, tyst och skönt att vanka runt i området och ba låta han få nosa och gå överallt i kopplet utan drag så klart! 
Haha jag som kanappt var vaken orkade inte något annat heller ;) Leija var ute med Hannes och så fick dem frukost och så gosade vi ner oss i sängen igen och somnade om - Vi kom ju trotts allt hem 00.38 inatt!

I dag har vi en slappisdag! Jag tänker ta i tur med tvätten och lite skola om jag orkar och sen bara vara och njuta av tiden med mina hundar! <3
Vad är eran favorit söndag - hur spenderar ni den på allra bästa vis? :)



Love Anna
AIK, Hundar, Mecixanblackbird, Söndag, americanstaffordshireterrier, blogg, design, vänskap,

Kommentera

Publiceras ej