Heeej på er!
Vilken morgon! Frost överallt och termometern står på 0 men så är solen redan framme :) Sååå fint! 

Igår var en riktig slappdag! Skönt. Njöt i solen med Leija och städade ur min sortering som är i princip omöjligt när man bor i lght.... Kartonger, flaskor, brukar, tidningar precis överallt i varenda skåp haha 😂 så fick åka iväg med sakerna! 

---------------------------------------------
Hemskt bara att komma till återvinningen här i Motala vid maxi och se att en tiggare sitter där på sin jävla lilla egen byggda trälåda och verkligen flyger på oss som ska sortera våra saker! Jag satt i bilen med Leija så ställer sig äcklet o knackar på fönster och pratar. 
Jag där emot.. Jag tittade bort! Jag blir så förbannad! Har de rätt o sitta där så kan A-laget också få sitta utanför affärer, lasarett och kyrkan för dem är åtminstånde trevliga! 
------------------------------------------

Nog om det! 
Igår prövade jag o ställa Leija! Har börjat klicka in stå o sitt kan hon redan.. Inkallande med kom är hon säker på också :) min duktiga lyhörda flicka!



Ha en jätte fin måndag nu! 
Love Anna ❤️
Leija, Mecixanblackbird, amstaff, ast, klicker, måndag, tiggare, utställning,

Kommentera

Publiceras ej