God morgon!

Troligtvis åt jag något väldigt dåligt i helgen för i Måndags så spydde jag som en gris så stannade hemma från jobbet! 48h gällande spya så är hemma idag också eftersom jag har haft så ont i magen men nu vet jag att det iallafall inte är magsjuka som jag led av :) 

Imorgon ska jag återigen till jobbet o mina fina girls :) 


Vad är era favorit dekorationer?
Mina är dessa små ting som ger hemmet ett nytt utseende snabbt och lätt :)

Impulsivt dekoration och nytt liv till köksbordet! 
Ja jag har alltid haft de svårt för att "låta saker stå" ... Jag vill gärna ändra och ge ny inredning till mina olika prydnadsaker samt ljus i alla former och kanter :) Kliar i fingrarna om jag inte ändrat om på ett tag!!! 

Så en rund-spegel-underlägg har jag alltid haft vi tvn på bänken med olika ljus på men igår diskade jag den och gav köksbordet nytt liv!  En Iittala ljuskupa & en avokado kärna i vattenbad står på bordet så ställde dem i spegelunderlägget och tillsatta en kristall-ljuskupa :) Sååå fint! 

 
Jag bara älskar hur det tar upp ljuset från fönstret och vilket liv det ger bordet!

Nu har jag ätit frulle, varit ute med Leija två gånger och gett henne frukost! 
Hon snarkar och sover i sin väskbur och är nöjd med livet & Bonzo sover i sin fotölj och är ännu mer nöjd med livet och all rugn och ro :) 


Två knäcke med leverpastej och gurka samt kaffe :) kan ju bara älska leverpastej!!


 

Kommentera

Publiceras ej