Godmorgon!

Igår så var de skolarbete och så fick vi nytt golv i sovrummet! 👍🏼 
Hängde lite i Karlsby med hundarna och tänkte ha en skön soldag efter allt med skolan.. Men icke! 
Svinkallt och satt ute med nåde mysbyxor och hoodie😳 höll allvarligt talat på att frysa ihjäl. 

O så pollen.. Jag började medicinera mig i januari eftersom jag mådde så dåligt och var snorig/feberkänningar. Jag ska äta en tablett varje kväll MIT allergin, kortison nässpay 2 puffar i varje 2 gånger om dagen, inhalera med oxis samt pulmekort kortison. Meeeen jag kan inte trappa ned från 2 tabletter till 1. Höll på i två veckor och höll på att dö samtidigt. 

Nu ska jag börja med en ny tablett men då förnyat endast ta en av de jag använder nu.. Så herregud vart ska detta leda! 
Idag är jag hostig, spyr släm har hur ont i luftrören som helst och är as snorig samt jävligt hes och totalförstörd röst! 
Ska jag behöva ha det såhär?!

Hoppas gud att jag får den där remissen till allergicentrum och de är snabbt som fan efter jag prövat denna medicinering och nedtrappning på allergi och med hjälp av andningshjälp. Jag vet att jag inte kommer klara av det i sommar! 
Please god, help me...

------------------------------------------
Nog om de! Blev inte mycket göra för hundarna igår med en döende matte. Så idag efter provet ska jag miljöträna med Leija i stan. Vi ska sit imorgon och se på balen så tänkte vänja henne med miljön :) Sen även passivitetsträna i stan på bänk och i Hamnparken :) 

Sååå nu två prov i svenska 1.
Nationella läs och skrivförståelse ska jag göra! Wish me luck! 
Jag är allt förutom i form för att skriv prov 😂🙌🏼 

Love Anna.
allergi, americanstaffordshireterrier, amstaff, ast, hundar, nationellaprov, nationellastes, pollen,

Kommentera

Publiceras ej