Hej alla sötnosar där ute <3

God morgon eftersom jag verkligen gått upp nu efter att slumrat i soffan sedan 7.15. 
Varit ute med Leija tre gånger hittils och hon har inte gjort någonting inne så är nöjd :) 
Sen kan ju olyckor alltid hända. 

En perfekt start på morgonen!
Snabbis ut i småkylan, vinden och fintregn och brygga mig en kopp kaffe och ha en tesked kokosolja i :) :) Det är så jäkla brakgott så jag dööör! O inte minst och tala om hur nyttigt det är! 

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen kommer Linnea hit! :) 

Ikväll är det avtackning för vår mat-tant Madde på jobbet och även Lena som jag jobbar för just nu. Det är en helt del överaskningar och mycket bus som är planerat :D 
Hoppas jag hinner dit - beroende på hur mycket jobba Hannes har och hur länge :)

Hur ser eran kväll ut? :) När ni just chekar in för fredagsmys! 

Igår gjorde jag klart nästan halva delen jag hade kvar av mitt psykiatri arbete! Jag ska skriva om tre olika fall. Jag har gjort klart två av tre så har jag valt OCD tvånghandlingar och tvångtankar som sista :) 
Sen ska jag göra en text om skattningsinstument och hur de kan användas och även skriva om bemötande och komunikation med alla tre fallen :) Såå har en del kvar men det blir bra sen är allt är fullgjort och det är skoj! 

Sänger in lite bilder på Leija, hennes bridle har en sån fint lyser när solen eller fönsterljus ligger på <3 
 

Så klart två på min fina prins också!  <3
 

Mina två absoluta favoriter som förgyller mina minuter och dagar 24h-365 dagar om året!
Kärlek och glädje hela tiden och man kan inte blir annat än lycklig och le.

Mina diamater Bonzo & Leija <3
#amstaff #familj #ast #vinter #home #love, Amstaff, Bonzo&Leija, Kärlek, americanstaffordshireterrier, amstaff Nyhetsmorgon nymo #amstaff #Nyhetsmorgon #nymo #mys #frukost #Love #tidig #morgon, ast, dagisfröken, diamater, kaffe, kokoolja, mexicanblackbirdast, psykiatri1, sovmorgon, vännerförlivet, vänskap,

Kommentera

Publiceras ej