Hej!

Morgon kisset & bajset avklarat. Hundarna har fått frukost och nu är jag helt slut! Jag ligger i sägnen men Leija och Bonzo sover som en stock i soffan.. 
Skönt att sakerna går snabbt när man mår dåligt!

Vad ska ni göra idag? :) 
Jag tänkte vila , kanske sova lite medans hundarna ändå ska sova. 
Sen tänkte jag plugga lite! I sängen kanske, både bekvämt och mysigt ;) 

men så vill jag nog öva lite med Leija när jag ändå är hemma och inte kan göra mycket mer! 
Öva på stå och att verkligen få upp henne på stå (och inte behöva dra runt henne ett varv först haha) sen vanliga sitt och ligg så de sitter som en smäck! Men kanske stanna också.. Skulle vara bra att öva utomhus men de är svinkallt och inget skönt o vara ute när man mår som jag gör :( 

Nu sover Leija. Hon snarkar. Gäsp.... 
Det är faktiskt ganska sövande kan jag tycka! Gulligt och sövande på samma gång :) 

Nee nu ska jag gosa ner mig och försöka vila en stund, börjar känna av medicinen oxå. Man blir lite skakig och trött utav den!



Love Anna.
allergi, americanstaffordshireterrier, amstaff, ast, hund, sjuk, tired,

Kommentera

Publiceras ej